BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ERENLER’İN DEV ALTYAPI PROJESİNDE ÇALIŞMALARI BAŞLATIYOR

BÜYÜKŞEHİR - 31-07-2023 17:28 1532 kez okundu.

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ERENLER’İN DEV ALTYAPI PROJESİNDE ÇALIŞMALARI BAŞLATIYOR

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ERENLER’İN DEV ALTYAPI PROJESİNDE ÇALIŞMALARI BAŞLATIYOR

Büyükşehir Belediyesi, SASKİ marifetiyle yürüttüğü çalışmalar neticesinde Erenler ilçesinde dev bir altyapı çalışması daha başlatıyor. 5 bin 300 metre içme suyu ve 2 bin 300 metre yağmursuyu hat imalatı yapılacak projenin yer teslimi yapıldı.

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), Erenler ilçesinde daha önce başarı ile tamamladığı dev altyapı projelerine bir yenisini daha ekleyecek. Dilmen Mahallesi’nde başlayacak çalışmalar kapsamında bölgeye 5 bin 300 metre içme suyu, 2 bin 300 metre ise yağmursuyu kazandırılacak. Yer teslimi yapılan projede saha çalışmaları önümüzdeki günlerde başlayacak.

Dilmen Mahallesi’nin altyapı sorunlarına kesin çözüm olacağız
Kurum tarafından yapılan açıklamada, “ Dev proje olarak nitelendirdiğimiz büyük metrajlara sahip projelerimizi Sakarya’nın güçlü altyapı ağının devamlılığı için hayata geçiriyoruz. Daha önce Erenler ilçemizde çok önemli altyapı yatırımları yaptık. Vatandaşlarımıza sorun çıkartan noktaları en iyi şekilde çözüme kavuşturduk. Yeni başlatacağımız proje ile de Dilmen Mahallesi’nin içme suyu ve yağmursuyu sorunlarına kesin çözüm olacağız” ifadeleri kullanıldı.

 

 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
SAPANCA’DA ULUŞIM SORUNU ÇÖZÜLÜYOR 22.06.2026

SAPANCA’DA ULUŞIM SORUNU ÇÖZÜLÜYOR 22.06.2026

22-06-2026 - BÜYÜKŞEHİR

BAŞKAN ALEMDAR, “AKYAZI VE HENDEK’TE 135 KİLOMETRELİK İÇME SUYU HATTI İÇİN ÇALIŞMALAR BAŞLIYOR”17.06.2027

BAŞKAN ALEMDAR, “AKYAZI VE HENDEK’TE 135 KİLOMETRELİK İÇME SUYU HATTI İÇİN ÇALIŞMALAR BAŞLIYOR”17.06.2027

17-06-2026 - BÜYÜKŞEHİR