AKP 22-23 DÖNEM MİLLETVEKİLİ RECEP YILDIRIM EMNİYET MÜDÜRÜ ALAN'I ZİYARET ETTİ 14.10.2025

TÜM HABERLER - 14-10-2025 16:01 1060 kez okundu.

AKP 22-23 DÖNEM MİLLETVEKİLİ RECEP YILDIRIM EMNİYET MÜDÜRÜ ALAN'I ZİYARET ETTİ 14.10.2025

AKP 22-23 DÖNEM MİLLETVEKİLİ RECEP YILDIRIM’DAN EMNİYET MÜDÜRÜNE ZİYARET

AK Parti Sakarya 22-23. Dönem Milletvekili Recep Yıldırım, Akyazı İlçe Emniyet Müdürü Güven Alan’ı makamında ziyaret etti.

Ziyarette ilçe güvenliği ve asayiş konularında samimi bir sohbet gerçekleştirildi.
Yıldırım, “Güzel bir sohbet oldu. Emniyet ve asayişte görev yapan tüm görevlilere başarılar dilerim. Allah yardımcıları olsun.” ifadelerini kullandı.

Emniyet Müdürü Güven Alan ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, eski milletvekili Yıldırım’a teşekkür etti.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
ŞEFİK ARMAN ANJİYO OLDU 23 06.2026

ŞEFİK ARMAN ANJİYO OLDU 23 06.2026

23-06-2026 - TÜM HABERLER

KAZA İKİ YARALI 22.06.2026

KAZA İKİ YARALI 22.06.2026

22-06-2026 - TÜM HABERLER