İŞÇİLERİN SABIRLARINI FAZLA ZORLAMASINLAR Memur ve işçi kesimi hepsi kamuya hizmet vermektedir. İşçi kardeşlerimizin kimsenin parasında gözleri yok ama ücret kısmında dağlar kadar fark açıldı herkesin bilgisine. Özellikle vergi kesintisi eşitsizliği can yakıyor. Matrahlar güncellendi ama yeterli değil. Bir kez daha gözden geçirilmeli...
Yerelsen yetkilileri ve diğer işveren sendikaları kraldan daha fazla kralcı olmasınlar lütfen. Kendi kurumunu eylem ve söylemlerle darda bırakmak istemeyen işçilerin sabırlarını fazla zorlamasınlar diyorum. İşvereni doğru bilgilendirip, doğru yönlendirsinler. Bu arkadaşların fatura ve pazardan haberleri yok galiba!…
ARAMIZDAN AYRILANLAR 25.06.2026
10:40 - CENAZELER